2016. augusztus 2., kedd

Egyszerű nő vagyok valakinek szép valakinek csúnya

Ilona éves debreceni társkereső tagunk. Ezt írta magáról: Egyszerű, nő vagyok. Edi éves budapesti társkereső tagunk. Csak egy egyszerű Nő vagyok. Aranka - társkereső Szombathely - éves nő ismerj meg.


Olykor csendes vagyok , máskor mindenkit túlkiabálok. Valakinek nyitott vagyok , valakinek zárkózott. Láthatsz okosnak,néha naivnak, érettnek, bölcsnek vagy gyerekesnek.


Chat with Mariann, on Twoo. Anna éves békéscsabai társkereső tagunk. Jelenthetek bármit az életedben, mégis ugyanaz maradok: egy Nő , aki. A hatvanas éveimben járo, kedves, megértő toleráns nő vagyok. Mégis ugyanaz maradok,egy NŐ ,aki él,remél,olykor fél,de még mindig hisz és álmodik.


Egyszerű nő vagyok valakinek szép valakinek csúnya

Egyszerű nő vagyok, valakinek szép, valakinek csúnya , valakinek kedves, valakinek mogorva. Kinga Bakó Egyszerű Nő vagyok. Itt egy lány, tud élni, és nevetni, de leginkább azt tudja, hogyan kell szeretni. Nem én vagyok a madám, kölyök, csak a k. Ilyen vagyok , mert én tudom, hogy egy nap sem jön vissza az életből, hogy újraélhesd.


Egy Nő aki ÉL,REMÉL olykor FÉL,de mégis HISZ és ÁLMODIK. Erika - társkereső Hajdúböszörmény - éves nő Egyszerű Nő vagyok. Regisztrálj és találd meg a párod. Ne keress tovább a társkereső oldalak között.


Ha boldogságra vágysz, itt a helyed! Vivien - társkereső Pécs - 1éves nő Egyszerű Nő vagyok. Andrea, éves Budapest IV. A weboldal működéséhez Javascript engedélyezése szükséges.


Kérlek engedélyezd a böngésződben a JavaScript használatát! Ugyanakkor nem tehetünk úgy, mintha nő és férfi egyforma lenne, mindig léteztek és mindig is létezni fognak azok a különbségek, melyek miatt a nőt nőnek, a férfit férfinak nevezzük. Ha a külsőségekből álló csomagolást lefejtjük és kizárólag a belső tulajdonságokra koncentrálunk, akkor sem kell nagy utat bejárnunk. Alig vagyok negyven, de tapasztalatokban leg- alább ötven.


Most nyikorog a hócipőm, és megvallonem tudom, mit tegyek. Nem vagyok szent, de „anti-szent” sem. Mert sem szép , sem csúnya nő nincsen. Mindig vigyáztam, hogy legyenek „tartalékaim”.


Lehet, hogy baromság, de megkérdezem. Egy csúnya vagy egy szép embertől várják el jobban, hogy adjon a külsejére? Illetve ez mennyire függ az egyén más tulajdonságaitól (intelligencia, tanultság, siker a szakterületén), a foglalkozásától, illetve a környezetében élő emberek jellemétől? Az azért képmutatás lenne,ha azt mondanám,hogy inkább egy csúnya nő ,mint egy szexi girl.


Ez csak az én véleményem,de kíváncsi vagyok ,kinek ,mi a meglátása? Ennyire egyszerű nőnek lenni? Előre leszögezeönbizalomhiánnyal, ismerkedési problémákkal küzdő srác vagyok , noha ezt a külsőmről senki nem mondaná meg. A minap keserített el, hogy ennyire egyszerű nőnek lenni? Nem irigyelek én senkitől semmit, de nézzük már meg egy nő meg egy férfi szemszögét!


Nincs bennem semmi különös, ebben biztos vagyok. Az átlagemberek átlagéletét élem. Nem alkottam semmi emlékezetest, és a nevem hamarosan homályba vész. De tiszta szívből, igaz szerelemmel szerettem valakit, és ez nekem teljesen elég! Mivel én csúnya vagyok , kis testi hibával és a belső szépségeim, nem tudom, hogy elléggé kompenzálják-e ezt a handycapet, hát most ebből a topikból egy időre kimaradok.


Egyszerű nő vagyok valakinek szép valakinek csúnya

Kedves Alex, tizenöt éves koromig nem láttam csúnyának a barátaimat. Nem létezett a szótáramban a mások lekicsinyítése, lenézése. Tomikaaah bemutatkozása, éves társkereső férfi, Gyál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések