2017. június 21., szerda

Hibrid nem akarok mást

Hibrid nem akarok mást

Essemm - Rossz pénz ft. HIBRID BRO 488views. Nem netgengszter vagyok, felállítom egy az egyben - Rapháború. Minden dalom nekem életemből szelet.


Hibrid Nem akarok mást : 1. A nyerő lapok nálam, mert itt egyik sem egy szerep. Pakold a bőröndöd drága, szökjünk el együtt a világba 2. Magányos karácsony volt, magányos szilveszter, legalább volt alkalom, beszélgetnem Istennel mintha azt üzenné, minden rendbe lesz, visszatereli azt, kit a sors elvesz. Itt az új Lazy dal a “ Nem akarok mást ” amelyet BlackBoro közreműküdésével jegyez a pápai rapper.


A Dead Street Family-re vagyis Lazy kiadójára amúgy is jellemző volt az aktivitás, de az elmúlt pár hónapban újra padlógázra kapcsolt és sorban publikálja az új dalokat és videoklipeket. Nem Akarok Mást címmel,ugyanebben az évben ér véget tagsága Mr. Refrén: Én tudom,hogy vár. Gitano című dal napvilágot lát,és elkezdődnek.


Hibrid nem akarok mást

Rendes ez a lány, a desszert is ízlett, de nem értem, hogy mit beszél, csak azt hallom, hogy zizeg. Homályos a kép, kifakultak a színek, egy börtönben a lelkem és ő azt hitte, hogy kiszed. Ha előadom, mi van, tuti kilesz, az őszintéből is majd egy nagy darabot kimetsz. Nem ölelgethettem a plüssfülű nyuszikámat, nem vigasztalhattam meg szegénykét, nem simogathattam, vagy aludhattam vele, hogy jó kedve legyen.


Tudtam, rettenetesen van, mert ahogyan általában a többi hibrid , úgy ő is nagy igényt tartott testi kontaktusokra. Tereskova - Akarok egy nőt. Holtidő - Nem akarok jobbat Holtidő zeneletöltés.


Zorall - Úgy akarok élni. Más életre sosem vágysz Nem fogadsz el soha más zenét Az igazságért harcba szállsz Valódi tűz csakis benned él Ártatlan szemekben a gyűlölet lángja ég Elfojtott szavakból mostmár elég REFRÉN: Irgalmat ne kérj, áldást ne várj Emeld fel a hango vagy elsodor az ár Irgalmat ne kérj, áldást ne várj Emeld fel a hango vagy elsodor az ár Ártatlan szemekben a. A másik: a hibrid főleg városba való. Az ellentmondást a Sportage sem oldja fel, már csak azért sem, mert amikor Budapest belterületén közlekedtem, az útvonal átlagfogyasztása rendszerint az első 8-kilométeren nem ment liter alá, ami azért meredek. A dízel- hibrid E-osztály viszont olyan kompromisszummentes életmódot kínál, amiért még én is azt mondom, hogy érdemes egy életen át dolgozni. Elmesélek egy belsőséges pillanatot.


Szombat este van, már sötét van, de az M7-es még ilyenkor is viszonylag forgalmas, hazafelé tartunk a Balatonról. Ez most nekem annyira nem adta az ívet, de ez nem azt jelenti, hogy nem jó. Valamiért nem kapott el. Halkan szólj hozzám és mond hogy nem fogsz félni.


Tudom azt, hogy érzed már, amit én érzek mikor rám nézel. Mert te vagy az a lány (te vagy az a lány) Nem akarok mást. NEM rábeszélni akarlak, én is így voltam, tápszeres is a lányom, de a kórházban muszáj, mert nem fog mást kapni, ha sokat esik a súlya, akkor meg nem viheted haza.


Meg is ünnepeltük ezt az eredményt. Akkoriban pedig sok minden mást is emellett. Jimin ugyanis akkor diplomázott, ami szintén nagy szó volt, én pedig elnyertem egy ösztöndíjat.


Nem számítottunk rá, mert Jimin fiatal volt hozzá. Mit etessek a naposcsibékkel, ha nem akarok agyongyógyszerezett tápot adni nekik? Sajnálatos módon azt tapasztalom, hogy az interneten található naposcsibe nevelésről szóló írások lényege, hogy nevelőtápokkal lehet egy kiscsirkét felnevelni, amiben mindenféle gyógyszer, meg antibiotikum van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések