2019. május 17., péntek

Válás két gyerekkel

A legfrissebb hírekért, videókért, cikkekért látogasson el az atv. Téged továbbra is mindketten szeretünk, de innentől kezdve megváltoznak a dolgok. Pólya Bella gyermekpszichológus segít „okosan” válni, hogy a gyerek a lehető legkevésbé szenvedjen a családja széthullásától. L Tudom fiatal vagyok még. De egyszerűen nem tudom elképzelni mi lesz a válás után.


Nehéz magát a döntést is meghozni,de úgy érzem a gyerekeimen kívűl már semmi nem köt a férjemhez. A bölcsit imádja, ott legalább gyerekek között lehet, játszhat, és így én is nyugodtabb vagyok, mellette úgysem tudnék dolgozni. Azt nem akartam, hogy hét közben az apja vigyázzon rá, nem tudnám elképzelni, hogy csak úgy beugorjon játszani a gyerekkel, ha épp erre jár. Mikor érdemes beszélni nekik erről? Amikor két éve úgy alakult, hogy a párommal elválunk, és már tudtuk, hogy bekövetkezik, akkor folyamatosan azt sulykoltuk a két kislányunkba - akkor voltak tíz és hét és fél évesek -, hogy sajnos apa és anya már nem szerelmesek egymásba, és nem boldogok együtt.


Magyarországon minden harmadik gyerek megtapasztalja élete során a szülei válását, illetve azt, hogy milyen egyszülős családban élni. Bojti Andrea gyermekpszichológust kérdeztük. Mit mondjunk neki, és milyen mélységben a válás okáról? Minden kapcsolattartás alkalmával azzal szembesül, hogy valakit ott kell hagynia azért, hogy a számára ugyanolyan fontos másikkal legyen, majd néhány nap múlva ugyanezt kell átélnie, csak a másik féltől kell elbúcsúznia. A gyerekek még nagyon kicsik (éves, éves, hónapos), a harmadik kicsi nem tervezett volt.


A kapcsolat végzetesen megromlott, megpróbáltuk megjavítani, de sajnos menthetetlen. Válás után kicsi gyerekkel ? Két felbomlott család életéről szól: az egyikben egy kisfiú, a másikban két gyerek van. A szülők mindkét családban elváltak, és az egyikből a férfi, a másikból a nő összejönnek. A sorozat minden tipikus helyzetet és konfliktust megmutat, ami két család egyesülésekor felmerülhet, és ebből rengeteget lehet tanulni.


Gregor Bernadett: Nem szabad válás után rosszban maradni Magadhoz láncolhatod-e a férfit a gyerekkel ? Azokat az ismereteinket, amelyek azzal kapcsolatosak, hogy miként hat a válás a gyerekekre, egy amerikai kutatócsoportnak köszönhetjük, akik a 70-es években viszonylag nagy létszámú, különböző életkorú gyerekeket és családjaikat vizsgálták a válási krízis idején, majd és év múlva is. A válás hatása gyerekre. Ezért a gyereklét és a gyerekkor tiszteletben tartása a két legfontosabb gyerekjogi alapelv.


Válás két gyerekkel

Ezen kívül azonban még számos olyan gyerekjog van, amelynek a válás során (és persze azon kívül is) érvényesülnie kellene. Soha ne felejtsük el, hogy nem a gyerek akar elválni, nem ő hozta ezt a döntést. Ennélfogva, ha a szülők között konfliktus táma az nemcsak úgy érinti a gyermeket, hogy elszenvedője lesz a hangos vitáknak, hanem úgy is, hogy saját, belső énjének két része között is konfliktus támad.


A szülők egymás ellen vívott harca tehát a gyermekben belső harcként képeződik le. Hogy jussunk ki két gyerekkel a lakásból? Rossz az a két gyerek akik nem nálam vannak,így első tárgyaláson közöltem is hogy nem akarom őket.


Válás két gyerekkel

Nem is értem, hogy tudtam végig csinálni ( két gyerekkel egyedül), de amikor részese voltam az eseményeknek, nem tűnt olyan nehéznek, csak tettem a dolgom, kerestem a megoldásokat, és ez lett belőle: visszaszereztem az életemet, megerősödtem, és rengeteget tanultam! Még jó, hogy egy kicsit én is optimista vagyok. A gyerekkel való helyes kommunikáció a kulcs, ez az, ami jó eséllyel bele fog égni a gyerek memóriájába – írja a Huffington Post válásról szóló cikke, melyben összegyűjtötték, hogy mire érdemes figyelni a válás bejelentésekor.


A és fél éves Szonja egyre szélsőségesebb megnyilvánulásai miatt a válófélben lévő szülők pszichológushoz fordulnak. A kötetben végigkísérhetjük a két éven át tartó integratív gyermekterápiát és a szülőkonzultációkat. Az ok, ami miatt megtörtént a válás , igazából teljesen mindegy, a következmények sokkal érdekesebbek, igaz, az én szemszögemből. Itt vagyok egy elvált, éves férfi, egy volt feleséggel, két csodaszép gyerekkel , és teljesen megborult élettel.


Az én saram, az ő sara. A párkapcsolat az két ember mérleghintája, ha valaki túl sokat tesz bele, vagy nem tudja elfogadni, azt amit a másik a akkor elmozdul az egyensúlyi pontról. Minél inkább kilendül a hinta az egyensúlyi állapotból, annál kellemetlenebb.


A sérelmek feldolgozásához használd az EFT-t. Hogyan kell „jól” válni, hogy a gyerekek a legkevésbé sérüljenek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések