2019. július 24., szerda

Szingli vagyok

Körülnézek a barátnőim népes társaságán és szinte mindenki szingli a gyerekes és családos bff-eim kis részét leszámítva. Jól érzem magam a bőrömben. Miben vagyok jó, miben vagyok jobb, mint régebben. Ez nem önámítás, hanem az erősségekre koncentrálás. Egy élsportoló sem úgy megy oda egy versenyre, hogy biztos, hogy nem fogom megugorni a lécet, mert akkor jobb, ha el se kezdi – magyarázza Somogyi Kata, aki szerint az életkor előrehaladását a saját előnyükre is.


Szingli vagyok

Nándor sorait olvasván tegnap egy éves, szingli hölgyismerősöm összefoglalását hallgattam végig – ugyanez a téma, csak a női oldalról megközelítve. Lejegyzetelem nektek, mit is beszélgettünk. Pár héttel múltam éves – meséli az ismerősöm -, egyetemi diplomám van, tanárként dolgozom egy középiskolában.


A szingli lét sem azért van, hogy boldogtalanná tegyen. Amióta az eszemet tudom az a legnagyobb álmom, hogy egyszer majd feleség és anya legyek. A barátaim nagy része kapcsolatban van, jegyes, házas, babát várnak, vagy épp már meg is született a csöppség. Sok nő és férfi él manapság egyedül, párkapcsolat nélkül. Több típusba sorolhatóak.


Mégis most azokról a szingli és facér férfiakról és nőkről lesz szó lesz szó, akik saját magukat fojtsztják meg a boldogságtól, a tudatalattijukban futó negatív beidegződések miatt. Szinglinek és facérnak nevezik őket. Ezért vagy te szingli … és maradsz is.


Kedves olvasóm kérdése pedig ez volt: “Kedves Gyula! Egy oldal a szingliknek, akik nem akarnak besavanyodni. Ez az oka annak, hogy szingli vagyok – egy levél anyámnak, minden szingli csaj nevében! Először is, Kedves Anya: tudom, hogy nehéz elfogadni, hogy még mindig egyedülálló vagyok , abban a korban, amikor te már rég a házasság felé eveztél, de ahogy a dolgok mennek, elképzelhető, hogy hosszútávon is az maradok. Normális, ha évesen még mindig szingli vagyok ? A magány egyfajta „én már senkinek sem kellek, egyáltalán nem vagyok fontos senkinek” életérzéssel párosul.


Szingli vagyok

Minél inkább így érezzük magunkat, annál kevésbé fogunk tudni nyitni, és máris belekerültünk a 22-es csapdájába. A kiút nehéz, meg kell találni az ösvényt, ahol barátokkal találkozhatunk. Esetleg túl vagy több váláson is?


Ha ezek közül bármelyikre is igen a válaszo a „The SOCIETY” nevű közösség most téged szólít meg. Kalandorok kíméljenek, csalódni nem akarok. Unom, hogy azt mondo túl régóta vagyok szingli , és valami baj van velem Minél régebb óta van valaki egyedül, annál nehezebben talál párt.


Az oldalt egy amerikai sorozat ihlette, amelynek a címe: Egy szingli pasi naplójából. Nem arról szól, hogy a esztendős főszereplő hány Playboy-nyuszival és mit csinált. Hanem arról, hogy mi van a nyuszik után. Mi történik az után, amikor megtalálja élete szerelmét? Femina újságíróinak véleménye - Olvasd el, mit gondolunk mi, és szólj hozzá, te hogyan látod a helyzetet.


Félek, hogy egyedül maradok. Attól félek, hogy mindig valakinek a barátja, vagy húga, vagy bizalmasa leszek, de soha nem mindene valakinek. Jimmy Fallon pár hete Valentin-nap alkalmából gyűjtött össze vallomásokat a Twitterről. Arra a kérdésre kereste a választ, hogy ki miért képtelen párt találni magának? Keresem társam komoly, laza vagy baráti kapcsolat reményében.


Vannak napok, amikor úgy érzem, egy erős és független nő vagyok , akinek nincs szüksége férfira a boldogsághoz, máskor meg éppen az ellenkezőjét. Olykor elfog a félelem, hogy örökké szingli maradok. De tényleg olyan rossz lenne, ha szingli maradnék idősebb koromra?


Könyvek már 4Ft-tól, újdonságok, klasszikusok, bestsellerek, könyvajánlók. Rendelj online egyszerűen a bookline online könyvesboltból! Jön majd a szőke herceg!


Szingli vagyok

Ugyan én szingli kisfiú vagyok , de. Ha egy igazi tini vagy, akkor: 1.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések