2016. március 7., hétfő

Anyaszív apaszív dobban meg egy párban

Babaváró buliba esetleg már látogatóba készülsz, és feldobnád az ajándékot egy jó idézettel? Vagy csupán kellene néhány frappáns gondolat a babanaplóba? Itt biztosan találsz neked tetsző babaköszöntőt.


Mikor megszületik egy várva várt gyermek, az élet dolgai új értelmet nyernek. Apaszív , anyaszív dobban meg. Anyaszív, apaszív dobban meg egy párban , új fénnyel ragyognak a világra hárman.


Anyaszív , apaszív dobban meg párban , új fénnyel ragyognak a világra hárman. Egy újabb hercegnő jön e. Ha anya vagy, sohasem maradsz igazán egyedül a gondolataidban. Sok boldogságot, jó egészséget kívánunk az egész családnak! Gratulálunk a csodaszép babátokhoz! Isten Hozott Kicsi Keve!


Anyaszív apaszív dobban meg egy párban

A Haza Nem Eladó Mozgalom nevében kívánunk jó egészséget, és sok boldogságot a Családnak! A baba a szerelmet erősebbé, a nappalt. Hozzon kisbabátok életre szóló örömet és boldogságot! Szerintem ez aranyos, és nem csak akkor lehet írni, amikor megszületett a baba. Ide írhatod a honlap főcímét, ami legfeljebb karakter lehet!


Senki sem képes arra, amit a nagyszülők tesznek a kisgyerekekkel. Mintha csillagport szórnának a kicsik életére. Azért mert szerettek, jöttem a világra, s lettem új fény, szülők boldogsága. A döntés meghozatala, hogy anyává válj,semmihez nem mérhető: örökidőre vállalo hogy a szíved szüntelenül a testeden kívül őrködjön valaki fölött. A válaszíró -ban hasznos válaszokat ad.


A kecskeméti képviselő-testület csütörtöki ülésén, a napirendi pontok tárgyalása előtt vehette át Erdei Péter karnagy a közgyűlés által neki megszavazott Kodály Zoltán-díjat. Szakács Árpád újságíró kapta meg elsőként a Lovas Istvánról elnevezett sajtódíjat. Mielőtt anya lettem, soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert nem akartam letenni. Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.


Nagyon jó egészséget és még azt kívánom, hogy pici lányotok aranyozza be mindennapjaitokat! A legszebb nap nekünk a párás, esős idő ellenére. Itt világít, ragyog ő is immár köztünk.


Bemutatkozás Pálinkás Gergő András vagyok, Anyu és Apu pici kincse, bubuja. De erre egy csillag táncra perdült, s az alatt születtem én. S még nagyobb az öröm, ha tesók is várják, legyetek boldogok!


Legyek újra megint gyermek. Remélem tetszeni fognak Neked is! Amikor megszületik egy várva várt gyermek, az élet dolgai új értelmet nyernek. A legnagyobb csodát éltük át Johannával, ugyanis világra jött kislányunk, Mira Léna. Elmondhatatlanul boldogok vagyunk!


Anyaszív apaszív dobban meg egy párban

Lopakodni csak egy dolog miatt érdemes: Puszit adni egy alvó gyermek arcára! Mostantól ez a kéz fogja simogatni Anyát és Apát! Igenis kell valaki, aki atombiztosan áll mögötte és nem fél elkapni, ha épp esni készülnél. Kicsi rózsabimbó, élted hajnalán szunnyadozz csak párnád hófehér haván.


Aki nem kérdőjelezi meg a lépéseidet, még akkor sem, ha tudja, valami iszonyat nagy baromságot csinálsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések