2017. augusztus 7., hétfő

Nős férfi szeretője vagyok

Amikor egy nős férfi félrelép, annak számtalan oka lehet, de egy biztos, ha viszonyt tart fent, akkor ott a párkapcsolatában hiány, sérülés van. Ezt a hiányt, sérülést nem a párkapcsolatában próbálja első körben kezelni, helyrehozni és feldolgozni, hanem az egyszerűbb utat választja, egy harmadik személyében várja el. A nős férfi szeretője minden esetben átütőbben szexel, mint a felesége.


Nős férfi szeretője vagyok

Ráadásul váltig állítja a férfi: ha van is otthon szex, az sem olyan. Igazából csak maszatolás folyik a hitvesi ágyon. Gyakran előjátékot kiváltó mondás ez. Mert utána a nő megnyugszik, és simán hagyja magát agyonszeretni. Volt pár hosszabb kapcsolatom, de egyik férfi sem akart újabb családot alapítani, mert az előző kapcsolatukból volt már gyerekük.


Ettől aztán olyan szeretethiányom támadt, hogy egy nálam fiatalabb fiút két évig szinte én tartottam el. Különböző érzelmi viharok dúlnak a férfiban is. Nős férfiak titkos szeretője lettem.


A bűntudattól elkezdve a kit érdekel a feleségem-en keresztül a szerelmes vagyok és csak ez számít-ig mindenféle dolgok lejátszódnak a fejükben! Természetesen a férfi, ha félre lép akkor egész biztos hiányzik neki valami, amit otthon nem kap meg és nem is fog soha. Velem előfordult már párszor, hogy a feleségemen kívül más nővel is volt viszonyom.


Volt, hogy szerelem volt, volt, hogy kaland. Hogy miért fordul ez elő emberekkel? Talán éppen azért, mert emberek vagyunk. Nem tudom, mi vonzza hozzám a nős férfiakat.


Már nem is merem remélni, hogy befut majd az igazi, mert hát szalad az idő, mindjárt negyven vagyok. Három éve a szeretője vagyok egy férfinak, akiről csak nemrég tudtam meg, hogy nős. Amióta ismerem, mindig azt mondja, szeret, és minden vágya, hogy feleségül vegyen.


A barátnőim szerint bolond vagyok , hogy hiszek neki. A nős pasi előkelő helyen áll a tiltott szerelmek listáján, mégis sokan esnek áldozatául. Szerelmes, hosszú hajú férfi , ránézésre semmiképp sem közelít a negyvenhez, sokkal inkább harminchoz, de hoppá, jegygyűrűje van!


Sima fehérarany karikagyűrű, eltéveszthetetlen. Harmincas csaj, hízásra hajlamos (igazából nem vagyok kövér, csak nem egyértelmű, hogy terhes vagyok #128539; ), nincs gyűrűje. Egy éves férfi szeretője vagyok és a felesége folyton zaklat. A felesége ezt megtudta és azóta állandóan hívogat, kinyomozta a mail címemet és durva üzeneteket küldözget. Hogy állíthatnám le ezt a némbert?


Fel lehet jelenteni zaklatásért? A nő számára a legijesztőbb a „még független” jelző lesz, ugyanis csak vár, mégsem történik komolyabb előrelépés a kapcsolatban: a férfi sokszor évekig nem mondja el élettársának vagy feleségének, hogy titkos viszonya van egy harmadikkal. A tökéletes férfiúi idillről olvashattatok az előbb, persze igazi férfi módjára a szerepcsere már közel sem nyeri el ennyire a tetszésünket.


Nős férfi szeretője vagyok

Az egyenjogúsággal ugyanis együtt jár az is, hogy egy nőnek ma már nem csupán saját lakása vagy osztályvezetői címe lehet, de saját bejáratú szeretője is. Másodszor is szakítottam vele, pedig belehalok, hogy az enyém lehessen. Hogyan deríthetném ki, hogy nem csak a balatoni szeretője vagyok -e? Semmi rosszat nem teszek azzal, ha egy nős pasi szeretője vagyok ”. Igaz, utóbbi mindig úgy, hogy nem.


Szóval haragudtam rá, mert olyan férfi nevelést művelt az öcsémmel – és az kislánykoromban már világos volt, és mélyen felháborítóan igazságtalan velem szemben – mint, amilyen férjet kapott, vagy választott, és akivel sokszor elégedetlen volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések