2016. július 11., hétfő

Nem tudok ismerkedni

Miért nem tudok ismerkedni ? Nagyon kevés lányismerősöm van. Próbálkoztam mostanában,de nem megy. Elmentem szórakozóhelyekre,többször is,hiába. Az italtól se oldódom fel teljesen.


Nem vagyok rámenős,semmit nem erőltetek. Az első lépést nem sikerül. Unsubscribe from MyMonika30? KACZOR FERI NEM TÚDOK ÉN, MÁST SZERETNI - Duration: 3:39.


Szerintetek miért nem tudok a lányokkal ismerkedni ? Egyszerűen szorongok, félek a lányok társaságában igazán magamat adni és többnyire csendben el vagyok magamnak, sosem tudtam valamiért a lányokkal magamtól még haverkodni sem, de főleg azokkal a lányokkal nem tudtam mit kezdeni, akik tetszettek nekem. Nem tudok úgy beszélgetni az emberekkel, mint otthon a rokonaimmal. Kimozdulni nem akarok egyedül , pedig jó lenne legalább elmennem valamit sportolni. Tisztelt Doktornő, évesen, egyetemistaként írom levelemet a Nőkkel kapcsolatban, mert az utóbbi években bezártam magam és nagyon nehezen tudok úgy nézni a nőkre mint lehetséges társ, mert az utolsó tapasztalatom alapján már úgy érzem, hogy nincs értelme mert vége lesz, illetve a korosztályomban nehezen, vagy egyáltalán nem.


Szeretnék ismerkedni , de nem tudok. Azt érzem, hogy évesen képtelen vagyok találni egy korban hozzám illó srácot, akivel működik a kémia és van összhang, mind a belső értéket, mind a külső harmóniát tekintve. Amennyiben még nem vagy éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt. Nem értem , hogy miért várják, miért én lépjek, hogy megismerjem, amikor ő lépést sem tesz, maximum bókol, hogy szép vagyok.


A szexpartnerkeresőn találkám is volt, még virágot is kaptam, de éreztem, hogy azzal, amit csinálok, magamnak is hazudok, nem vagyok olyan nő, akinek ez év felett már menne. Amúgy ez az utcán ismerkedős téma, most nem igazán tudok elvonatkoztatni attól, hogy tél van, hideg van, és az emberek húznak a meleg házuk felé :) Nyáron könyebb. De akkor meg ott a stran a zöld pardon, és a többi.


Nem tudok ismerkedni

Hol ismerkedjen az, akinek elege van abból, hogy egyedülálló? Sok klasszikus pasizós-csajozós terep nem működik, de íme másik, ahol viszont összejöhet. Nem járok sehova és úgy érzem eliramlik az élet, én pedig nem haladok, nem élek. A visszahúzódó természetem miatt lehetetlen volt, hogy bárkivel kapcsolatot létesítsek. Az sem segít, hogy rendkívül csúnya vagyok, így a férfiak nem környékeznek meg.


A bulihelyzettel jelenleg nem tudok azonosulni, kívül esik az érdeklődésemen, nem tudok feloldódni. Beszélgetni nem lehet, mindenki valakivel érkezett és azokkal trécsel. Hiszek Istenben, de a súlyommal nem tudok kibékülni. Ha nem tudsz beilleszkedni, nem lesznek sem barátai sem élete sem jövőd.


Végül elfelejtenek, és magadra maradsz” (Carl). Mégis vannak, akik bármit megtennének, hogy ne járjanak úgy, mint amiről Carl beszélt. Ez a cikk segíteni fog.


Például nem tudok ott lenni melletted és fogni a keze hogy ültesd át a gyakorlatba az elhangzottakat, hiába mondom el a videókban, hogy mit kellene tenned. Tehát garanciát csak arra tudok vállalni, hogy ez a tréning magasan a piaci átlag felett van, és ha valóban átülteted a gyakorlatba az elhangzottakat, törekedsz a. Azt szeretem, amikor egy-két érintéssel sebességből játszom. Amikor tisztán kapom meg a labdát, és kapura tudok rúgni.


Nem tudok ismerkedni

Ha ezt felfedezte önmagában, akkor mindent olyannak fogad majd el amilyen. Mostanában hiába próbálok ismerkedni , beszélgetni, egyszerűen nem tudok semmilyen témát felhozni, mindig elakad a beszélgetés. Magamtól nem merek írni, mert úgy érzem, hogy zavarom az illetőt, és ha rá is írnék bárkire, nagyon rövid életű lenne a beszélgetés.


Meg kell értene hogy nem fog az öledbe hullani a Nagy Ő. Bizony, tenni is kell azért, hogy ámor nyila végre betaláljon a megfelelő helyre. Nem szabad mindent elhinni sem itt, sem máshol és akkor nem igazán éri csalódás az embert. Szerencsés vagyok azt hiszem, engem nem találtak meg rossz emberek, igaz nem is engedek közel magamhoz olyat, akit nem ismerek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések