2019. augusztus 21., szerda

Tönkrement az életem

Tönkrement az életem

Sosem volt teljesen tökéletes a kapcsolat, mert korai magömlése volt (értsd úgy, hogy volt hogy a gatyájába élvezett). Nagyon szerettem, orvoshoz jártunk, próbáltunk megoldást találni a problémára, de én még ennek ellenére is vele terveztem az életem , boldog voltam vele. Hogyan öljem meg magam?


Szinte csak ellenségeim vannak. Ha anyu meghal az adósságait rámhagyja, amiket én képtelen leszek kifizetni. Kizártuk az egész világot, amikor együtt voltunk.


Három hónap titkos boldogság után az egyik nap idegesen felhívott, hogy a felesége mindenre rájött, miután pár nap óta elfelejtette kitörölni az sms-einket, és a nej belenézett a telefonjába. Mit tegyek, ha úgy érzem, tönkrement az életem ? Külföldön élek, dolgozom, most adtam be a jelentkezést egy második munkahelyre párhuzamosan. Eddig a barátommal laktam, de úgy fest, szakítani fogunk, mert nagyon nem paszolnak a dolgok (nem dolgozik, lelkileg bántalmaz). Tönkrement az életem , mióta meghalt! Tudjuk, ki telefonál, ösztönösen nem bízunk meg valakiben, amit - mint később kiderül – jól is tettünk.


Tönkrement az életem

A feleségem júliusban megcsalt, elmondta, én meg kiraktam a szűrét. Két hónapot gondolkodtam, aztán kerestem egy ügyvégdet. Ennyi, nincs tovább, nem kellene, de még mindíg szenvedek, mert mindenki elfordult tőlem.


Még a barátaim és a családom is a feleségem mellé állt. Bódi Guszti Én mindenkiben csalódtam - Duration: 4:36. Nemcsak újjávarázsolta a régi ócska kocsikat, hanem versenyeken is elindult velük. Nincs olyan ember, aki ne hallott volna az intuíciókról, vagy ne érzett volna meg valamit, ami később beigazolódott.


Egy forró nyári napon alapjaiban változott meg az életem és tűnt semmivé minden álmoa családommal balesetet szenvedtünk, és elvesztettem a férjemet és két kisfiamat. Tébolyultan ordítottam, amikor megtudtam, nincsenek többé és nem mertem elhinni, hogy a nagylányom életben maradt. Budapest — Az Oscar-díj után a poklokat járja és szinte teljesen tönkrement az élete a nagy sikerű Mindenki című rövidfilm producerének, Udvardy Annának. De napi 1után már kínzás. Az ellenzéki összefogás nem - vagy csak kevesek által - várt sikert ért el a múlt heti önkormányzati választáson.


Karácsony Gergely lett a főpolgármester, a közgyűlésben is az ellenzéki erők vannak többségben, és több nagyvárosban is fordult a politikai széljárás. Az emberek rám néznek, és azt kívánják, bárcsak az enyémhez hasonló életük lehetne, de fogalmuk sincs az ezzel járó stresszről” – nyilatkozta a brit Sunday People című lapnak. Vannak anyagi javaim, de ezeken túl az életem üres. Pedig lehetett volna szép is, ha az újrakezdésről szól.


Tönkrement az életem

Nehéz az oda-vissza vagdalkozásokat, felelőtlen mondatokat olvasni, miközben egy ártatlan, még meg sem született kisbaba sorsa a tét. Az indoka egyszerre érdekes és elgondolkodtató. Szeretem az életem - Hencsi, Nagymegyer. Cserébe ők sem kérdezik, hogy harminchat éves létemre miért nincs már legalább férjem, nem beszélve az unokáról.


Erről én sem beszélek magammal. Az ő elméletük szerint azt, ami megmaradt a bolygóból, nagyjából egyenlően szét kellett volna osztani minden ember között, akiket korábban amúgy sem kérdezett meg senki, hogy akarnak-e egy tönkrement bolygóra jönni. Nem is gondoltam, hogy itt az Interneten is törõdnek egymással az emberek, amíg nem láttam, mennyien próbálnak itt segíteni nekem.


Köszönöm, de azt hiszem, azért megkeresem Gézát. Ha csaló, hát csaló, de ha nem írok Neki, talán örökké bánni fogom. Antal Imre emlékét a törzshelyén Semmivé lett Antal Imre.


Megégett a lábam, az életem tönkrement , húsz éve épített, frissen felújított otthonomat, szeretett kutyámat mosta, vitte el a lúgos áradat – emlékezett keserűen a devecseri Borbély Ferencné Valéria, aki a katasztrófa után gyermekei után ment és ma Budapesten él.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések