2017. december 15., péntek

Elvesztettelek idézet

Elvesztettelek (idézet ) Idő Kedvenc Hossz. Csak magamat tudtam méltónak. De a szívemben él még a remény. Hogy leszel te még az enyém! Ha lelkünk vissza sohse forrni tört szét, mond mért őrizzük.


Az emberek úgy beszélnek a bánatról, mintha az valami puha, nedves, könnyes valami lenne. Pedig a mélységes, valóságos bánatban nincsen semmi puhaság, a valóságos bánat, az igazi gyász és fájdalom kemény, mint a kő, és éget, mint a tűz. Aztán egy szép napon arra ébredek, hogy nem ő jár a fejemben, és rájövök, hogy túl vagyok a nehezén. A szívem súlyos sebet kapott, de majd begyógyul, és akkor majd újra tudok örülni az élet szépségeinek.


Tumblr is a place to express yourself, discover yourself, and bond over the stuff you love. Jojo Moyes: Mielőtt megismertelek 2. Idézetek, aforizmák a gyászról. Válogass kedvedre az oldalon található szép idézetek és bölcs gondolatok közül. Erről van szó most a Molyon. Fáj ha Rád néz a két szemem, fáj ha bennem élsz és én benned létezem.


Elvesztettelek idézet

Mint egymást kioltó és tápláló két elem, fáj ha vagy, s még jobban, ha nem. Akit feledni akarunk, mindig arra gondolunk. Este van már, sietnek az esték. Babits Mihály idézetek, bölcsességek, aforizmák gyűjteménye. Szeretném azt érezni újra, hogy szeretsz, szeretném kezemmel fogni a kezed.


Reménykedve nézek szét a szobába, szemem téged keres az esti homályba, de érzem nincs több remény, tudom többé már nem vagy az enyém. Hiányod széttörte lelkemet, most már tudom, ELVESZTETTELEK … Hétköznapi emberek nincsenek. Egy idézet szerint: a gyász olyan, mint egy bőrönd az ágy közepén. Nem számít, mi van, fel kell emelned és magaddal vinned mindennap. Ennek a bőröndnek a cipelése megerősített az évek alatt, átformált, talán meg is keményített, de úgy érzem, megtanultam vele élni.


Valaki nem ír, pedig úgy várom Valaki nem szeret, pedig úgy imádom! Egy könnycsepp gördül le arcomon Mond miért tetted ezt velem? Annak, aki megtalálja, Csókot adok érte. Magyarország idézetbázisa!


Szabad az én galambomnak Egy pár csókot adni. Tölts fel, keresgélj, oszd meg kedvenc idézeteidet. Elbúcsúzom, és elmegyek. Messze, ahol senki sem talál, ahol nincs többé áthágott határ. Búcsúzom, és elmegyek, de valami itt marad neked.


Elvesztettelek idézet

A videó kínálatunkban szerepelnek. Engem elfeledhetsz, de a percre emlékezz, mikor odabújtál mellém és magadról megfeledkeztél. Azt mondtam magamnak, hogy mostantól erős leszek, annak ellenére, hogy egyes egyedül vagyok és sírok. Köszönöm hogy egyre többen nézitek az oldalam. Mostanába blogot is csinálok ezért nem nagyon frissitettem a héten vagy az ezelőtti héten de msot megint frissitek a blogomról lesz idézet az is hasonló ehez a weblaphoz.


Néhány magvas idézet tőle, amelyek nagyon igazak, vagy nem minden esetben azok, de olyan jó ilyen romantikus nézőpontból szemlélni a világot: Bármire is vágyunk, bármit is kapjunk az életben, mindenért fizetni kell, és bár jó sóvárogni egy kitűzött cél után, az elérését nem adják olcsón - a pontos ellenérték. Minden, amit érzett, már csak emlék csupán, s a remény, mely éltetett egy gyönyörű világot, a feledés szürke homályába merült. S mikor találkozunk, az egyetlen érzés, és az egyetlen gondolat, mely elmém, s szívem áthatja: elvesztettelek kedvesem, mindörökre.


A múlt olyan, mint valami régi barát. Néha csak úgy beállít hívatlanul, és el se megy! Az egyik pályatársam, aki leginkább orosz verseket fordít, azt mondta nekem egyszer, hogy mesélni talán oroszul lehet a legjobban. Rád gondolok, mert egyedül vagyok. Elgondolom, hogy lehettünk volna boldogok.


Tenyerembe hajtom, bánatos fejemet, Lassan törölgetem a lehulló könnyeimet. Az idézet kifejezi minden érzésedet, néha lehangol, néha pedig erősebbé tesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések