2017. május 4., csütörtök

Miért nem élvezem a szexet

Miért nem élvezem a szexet ? A barátommal többmint éve vagyunk együtt, de még egyetlen egyszer sem élveztem magát az aktust. Az előjátékot igen , de az aktust egyáltalán nem. Nem kicsi a pénisze , kb cm. Tudom , hogy nagyon sokat számít neki, hogy.


Számos szó esik arról, hogyan teheted még élvezetesebbé a szexet , és milyen praktikákat érdemes bevetne ha szeretnéd átélni az orgazmust. Egy egészséges nő számára mindez hasznos tanács lehet, amivel könnyen változatosabbá és élvezetesebbé változtathatja nemi életét, azonban vannak bizonyos helyzetek, amikor a szextrükkök nem segítenek. Nem élvezem a szexet ,ez miért lehet?


Eléggé későn kezdtem el a szexuális életem,évesen,bár ezt nem bánom. Eddig szexuális kapcsolatom volt. Már több mint éve vagyunk együtt a barátommal.


Miért nem élvezem a szexet

A lényeg ami lényeg, a több mint év alatt egyszer sem tudtam elélvezni sex közben. Csak lányoknak - Szakértő válaszol - éves vagyok éve vagyok együtt a barátommal, és vele voltam elsőnek is együtt. Nagyon szeretem de nem élvezem a szexet hüvelyi orgazmusom sincs , csiklóra. Többször előfordult az is, hogy a hüvelyem az aktus első részében száraz maradt. Azt szeretném tudni, hogy van-e természetes krém, tabletta, stb, amivel elősegíthető lenne.


Az okok egyénenként változhatnak. A következőkben segítünk kideríteni, miért nem sikerül feltenni az i-re a pontot. Jelenleg van egy párom. Egyikünk sem szeretne mással együtt lenni, szeretjük egymást, szeretnénk megoldani a. Leginkább akkor mikor jobban belém tud hatolni de az elején még nem , hanem majd csak egy idő után kezd fájni. Valahogy nem mindig kívánom a szexet vele, csak nagyon ritkán.


Miért nem élvezem a szexet

Szinte soha nem kezdeményezek, így csak akkor van valami, ha ő kezdi el, ez is nagyon ritkán, ennek ellenére mikor belelendülünk, tényleg át tudom érezni a dolgot, élvezem is. Néha tehernek érzem az együttlétet, pedig nem lenne szabad. A nők ugyanis hajlamosak eltitkolni, ha nem jó nekik, vagy egyszerűen inkább eljátsszák az orgazmust.


A nő megvonja a szexet , ha csalja a párját: lehetséges, hogy a nőt azért nem érdekli a szex, mert egy másik férfit kíván. Amennyiben felmerül a megcsalás gyanúja, érdemes először higgadtan előhozni a témát. A reakcióból úgyis kiderül, hogy mi a helyzet. Megoldás ilyen esetekben persze nem sok van. A közösülést nem élveztem, csak az előjátékot.


Nagyon megijedtem, hogy frigid vagyok, vagy még éretlen a szexre, de kívánom! A hüvelyem nedves volt. Gyakran „benedvesedem” és úgy érzem, önkielégítést kell végeznem, de nem megy.


Izgalmat csak a csiklóm ingerlésével tudok kiváltani. Lelki problémák - Szakértő válaszol - Szép napot! A párommal több mint egy éve. A férfi életében is lehetnek olyan dolgok, amelyek miatt kerüli az együttléteket.


Nem hiszem el, hogy évesen nem találja fel magát. Szexuálisan túlfűtött lány vagyok, de a párommal egyáltalán nem élvezem a szexet , és ettől nagyon szenvedek! Mit tegyek ha a barátomnak kicsi a pénisze, és így nem élvezem vele a szexet , mert nem nagyon érzek semmit? Néha nem volt egy hullámhosszon a szexuális aktivitásunk, de türelemmel, sok beszélgetéssel eddig megoldottuk.


Együtt vagyunk, de csak az ő kedvéért, én nem élvezem , és persze észreveszi rajtam. A gondom az, hogy nem tudom az okát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések