2018. május 18., péntek

Elhagyott a pasim

Elhagyott a pasim

Az idő múlása önmagában sem esik jól az embernek. De ha a párja egyszer csak azzal jön haza, hogy elköltözik egy fiatalabbhoz, az tényleg nagyon tud fájni. Tudom, most majd azt mondjátok felejtsem el, persze így lenne a helyes!


Elhagyott a pasim

Nagyon szeretem, és nem értem, hogy történhetett, egyik nap még velem volt, boldogok voltunk, másnap már azt mondta nem tudja mit akar, és rá egy napra szakított is velem! Párom azzal az indokkal hagyott el nemrég, hogy már nem szerelmes. Elhagyott , majd rájött, mégis szeret.


Most majd két hét után beszéltünk és mondta, hogy nagyon megbánta, nagyon magányos és úgy érzi mégis szeret engem és velem akar lenni, bár fél,hogy meg sem érdemel engem. Cristiano, Az NB7-be se férek én be, pedig hasonlít a fényképe. Juj a Lujza elhagyott , de még mindig szeret, sőt imád engem, csak izé (akármi indokot ide rakhatsz tetszés szerint, válaszd a kedvencedet). Ahelyett, hogy a párodban keresnéd a hibát, derítsd ki, miért kereste más nőnél a boldogságot, és tisztázd a vele kapcsolatos érzéseidet!


Elhagyott a pasim

Szinte minden nő átélte már azt a rettenetes érzést, amikor a férfi, akivel még csak ismerkedik vagy már éppen belekezdett egy kapcsolatba, hirtelen eltűnik. Bulizás nem maradt ki az életünkből, de együtt buliztunk és nem külön-külön. Igen az elsők voltunk egymás életében nekem nem volt más pasim -neki pedig más nő az éltébe(eddig). Nem azért engedem, hogy itt aludjon mert akarnék tőle valami, neki ez kényelmi szempont és mivel a lakás fele az övé igényt is tart rá.


Aztán elhagyott … #128577; De mivel még mindig szereted ezért most szüntelenül azt a kérdezed magadtól, hogy hogyan szerezzem vissza? Jó hírem van: nem reménytelen a dolog. De azért nem is lesz egyszerű. Alapelv, hogy senkit sem akarunk egészen addig elhagyni, amíg az illető kielégíti legbensőbb vágyainkat is.


Lenne egy elég bonyolult kérdésem illetve egy sajàt magam fele megmagyaràzhatatlan tettem amit nem tudok fel dolgozni. A páromal es egy kisebb “tàrsasàgal” töltöttünk egy estét és kicsit túl léptünk a hétköznapon majd az éjszaka folytán észleltem h pàrom az egyik làny fele érdeklődést mutat majd kis idő elteltével elővete a nemi szervét és. Sajnos itt rendszerint pánikvezérelt lesz mindenki és így semmilyen technika sem fog hatni. Nézzük a rossz módszereket.


Vissza akarom kapni és úgymond ismét meghódítani, hogy újból belém szeressen, mert úgy érzem, hogy benne találtam meg mindazt, amit másban nem fogok. Hogyan szerezzem vissza? Nem ő volt az első pasim , de ő volt a legkomolyabb, és én rontottam el mindent azzal, hogy féltékeny voltam a barátaira, ki akartam sajátítani magamnak. Steve éves, egy igazi mintahíkorábban Armani-modell volt, ma sikeres menedzser, emellett kapcsolatszakértő. A kedves macsó elismert hős, aki most épp megpróbál egy komoly kapcsolatot felépíteni, intelligens és vicces trükköket kipróbálni, hogy működjön.


Audrey (Mila Kunis) és Morgan (Kate McKinnon) a legjobb barátnők, élnek, mint hal a vízben a nyüzsgő Los Angelesben. Egészen addig, amíg ki nem derül, hogy Audrey expasija (Justin Theroux) kém, és elszánt bérgyilkosok üldözik, akik történetesen épp a csajok lakásán kötnek ki. Készült: Kengyel tülterületén. Sok elpazarolt év után, huszonhat évesen végre rátaláltam egy srácra, aki igazán szerethető.


Igaz, négy évvel fiatalabb nálam, de érett, komoly gondolkodású, és nagyon kedves. Iki Mayu vagyok, Konoha alapításából. Volt egy barátom, elhagytam, volt egy pasim , elhagyott.


Mégis a barátom vissza jött annak ellenére, hogy én ellöktem őt m. Májusban elhagyott hétre,egy fehér rózsával állított be, mondván nekünk ez nem megy, én semminek nem örülök (ami szintén nem igaz, mert folyamatosan kapta a megerősítést,a mosolyt lehetett látni és a boldogságot is). A hét alatt teljesen kikészültem, nem értettem miért csinálta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések