2018. május 23., szerda

Mit tegyek hogy szerelmes legyen belém

A hétköznapok nagyjából mindenkinek rohanósak – van, aki a suliba szala van, aki dolgozni igyekszik, és van, akinek a gyerekeket kell rendbe rakni, mielőtt elkezdődhetne a nap. Egy viszont mindenkiben közös: nagyon megkönnyíti az életüket az, ha nem kell órákat sütögetni a reggelit, hanem gyors, mégis. A randin a megjelenésed legyen ápolt és csinos, és ne túl kihívó, hiszen akkor a belső értékeid helyett másra terelődik randipartnered figyelme.


Testbeszéd Egy kedves mosoly, egy sokat sejtető pillantás és hajad szexi megigazítása megteszi a hatását. Kommunikáció Legyél kedves és közvetlen. Ahhoz, hogy egy férfi hosszú távon is mellettünk maradjon, fontos, hogy jól érezze magát velünk – ez alighanem alap. Tehát nemcsak az ágyban, hanem a mindennapokban is olyannak kell lennünk, hogy szívesen töltse velünk az idejét és az legyen a nap fénypontja számára, amikor velünk lehet.


A nehézség ott kezdődik, hogy Rajta kellene változtatni, hisz részedről megvan a vonzódás. Ez olyan, mintha Neki tűznél ki célt, anélkül, hogy tudna róla. Valami olyat, ami előhozza számára az elfeledettnek hitt emlékeket. Például: “Emlékszel, mikor a Dunán hajóztunk? Az emlék, amit kiválasztasz, erőteljes kell, hogy legyen , valamilyen meghatározó pillanat és a lényeg, hogy mindkettőtök számára ugyanannyit jelentsen.


Aztán egyszer csak azt vettem észre, hogy nekem is van barátnőm. Bár én nem voltam szerelmes, de azt már láttam, hogy az addig elméletben megszerzett tudást a gyakorlatban felhasználva Ő egyre jobban belém szeret… És akkor megijedtem! Beugrott, hogy mi lesz ha túlságosan belém zúg?


Mit tegyek, hogy szerelmes legyen belém ? Van egy fiú aki nagyon tetszik nekem és nem tudom mit csináljak :-(Régebben bejelöltem őt iwiw-en és utána egyszer infó órán a tanár azt mondta,hogy ülj az xy(xy=szerelmem) mellé és amikor oda ültem azt mondtam ,hogy: kiráály ,de ezt gúnyosan mondtam és ő azt hitte,hogy arra értem,hogy örülök neki. Rengeteg problémás időszakunk volt együtt már, és mostanában elhidegült tőlem teljesen. Pár hónapja jöttünk össze.


Mit tegyek hogy szerelmes legyen belém

Persze bújik, meg ölel, de mindent nagyon kerül ami a szerelemmel kapcsolatos. Pl küldünk egymásnak cuki gif-eket, és mindig beszívecskéztük a másikét. Van, hogy úgy érzed teljesen beleszerettél valakibe, akit nem is ismersz személyesen? Mi az ami megkülönbözteti a szerelmet a fellángolástól vagy a. Ez általában kis kárral és nagy bosszúsággal jár. Mit csinálj és mit ne csinálj, hogy valaki szerelmes legyen beléd?


Az első találkozáskor ne legyen szex! Ha túl hamar köttök ki az ágyban, nagy rá az esély, hogy csak „arra” kellesz neki. Ismerjétek megy egymást jobban, ha nem sietitek el a szex-et, akkor jobban fog értékelni téged! Hogyan növeld az önbizalmad többszörösére? Miért küzdenék érte, ha nem szerelmes belém ? Olvasónk attól tart, önbizalomhiányával már a kezdetekkor elszúrt egy lehetséges jövőbeni kapcsolatot.


Mit tegyek hogy szerelmes legyen belém

A nő mégis szeretne vele találkozni. Vízválasztó lehet a megismerkedésetek dátuma is. A szerelmes férfi rögzíti ezt a pillanatot, aki azonban csak együtt van a másikkal, a fejéhez kap, amikor emlékeztetik rá. Inkább ne áltasd magad azzal, hogy most így sikerült, de majd jövőre másképp lesz. Amikor bevallottam neki hogy szeretem ő elég furán vette a dolgot hebegett habogott, hogy ő nem tudja mit érez stb.


Bele törödtem, majd rá hetére fura modon azt mondta szeret ő is engem. Persze furának tünt a dolog de mivel ez volt az álmom hogy belém szeressen elhittem. Nem akarom megbántani, de én nem szeretem őt, de folyton írogat nekem meg személyesen is mondogatja. Mostani pillanatokban is erről ír.


Talán azt látja, hogy túlságosan belelovalod magad az ügybe. Legfeljebb behúzni egy strigulát a kegyetlen, de legalább őszinte rovatba. Könnyen megkapod a választ, ha megvizsgálod magadban, vajon ki tudnád-e őszintén, szívből mondani az alábbi öt állítást a kedvesednek.


Sok – a párkapcsolatokra vonatkozó – félreértést lehet tisztázni azzal, ha megengedjük, hogy ezek a gondolatok hassanak ránk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések