2018. június 22., péntek

Miért nem tudok elmenni

Miért nem tudok elmenni ? Már többször is voltunk együtt a párommal de valahogy neki mindig sikerül percek múlva elmenni nekem viszont nem sikerült még egyszer sem! Lehet ő megy el nagyon hamar? Vagy velem lehet a gond hogy ha hosszabb ideig nyal akkor sem tudok elmenni. Félek hogy előbb vagy utóbb nem fogja velem kívánni a szexet,mert csalódást okozok neki,de engem is zavar hogy nem tudok elmenni ! Pedig élvezem az együttléteket és valahogy mégse tudok eljutni a csúcsra.


Miért nem tudok elmenni

Mondta hogy őt ez nagyon zavarja,de engem is. A munkámból adódóan, és alapból is elég stresszes, feszült vagyok. Nehezen oldódom fel, az önbizalmam sem a legnagyobb. Voltak negatív és pozitív élményeim is, de mivel több a negatív élmény, kezd aggasztani a dolog.


Arról van szó, hogy szex közben nem tudok elmenni , nem érek a végére. Olyan problémával küzdök, hogy csak akkor tudok elmenni , amikor magamat kényeztetem, viszont a partneremmel soha. Voltam már orgazmus közeli állapotban, de valamiért nem sikerült. Megvan a kellő izgalom, vágy és merevedés, mégsem tud elélvezni? Megmondjuk, miért lehet ez.


Miért nem tudok elmenni

Az együttléteket élvezni szoktam de mégis hiányzik hogy hüvelyi úton tudjak elmenni mert a csiklói elélvezés nem elégít ki annyira. A hüvelyemben sex közben nem szoktam olyat érezni mint amikor a csiklómat ingerli. Ez idő alatt egyszer sem tudtam elélvezni.


Valamit rosszul csinálhatok? Fogalmam sincs mit tehetnék. Kívánom, szeretem, jó vele. Az sem lehet probléma, hogy ő hamar elmegy, mert van, hogy órákig is bírja. Sok pózt kipróbáltuk már, de mégcsak közelébe se voltam (szerintem) mert nem tudom milyen az.


Csiklói orzgazmust gyakran átélek. Csak lányoknak - Szakértő válaszol - Tisztelt Doktornő! Az lenne az én problémám,hogy a pettingelések során nem tudok elmenni a barátom keze alatt,pedig mindent megtesz és élvezem is,többfajta mó. A barátommal már éve vagyok eggyütt és szex közben eddig még nem sikerült elmennem, pedig az eggyüttlétek minden pillanatát élvezni szoktam. Eddig még semmiféle szexuális segédeszközt nem alakmaztunk Amikor én magamat elégítem ki, akkor akár 5. Fórum, tapasztalatok, kérdések, válaszok.


Csak fiúknak - Szakértő válaszol - Üdvözlet! Nem tudok elélvezni - fér. Nemrég kezdődött meg szexuális életem, a problémámat ragozhatnám, összefoglalva annyi, hogy a barátnőmmel akárhogy csináljuk, ne.


Miért nem tudok elmenni

Szeretkezés (szex) közben eddig még nem sikerült elmennem, pedig minden pillanatát élvezni szoktam. Egyelőre még semmiféle szexuális vágyfokozót nem alkalmaztunk. Ha önkielégítést végzek, akár perc alatt is képes vagyok elélvezni.


De én adjak neked lehetőséget? Ne üsselek el a zebrán, ne üsselek el az úttesten, ugye? Unsubscribe from Adam Csernay?


Hogyan mondjam el a gyermekeimnek, hogy dolgozom, nem tudok hetente többször az unokákra vigyázni. Miközben a Kossuth-nóta tehet róla a legkevésbé ( nem beszélve magáról Kossuthról), hogy mikor kik és hogyan veszik a szájukra, hogy nemzettudatosan öblögetnek, vagy meghatottan összetartanak, avagy sem. Hogy mindnyájunknak el kell-e menni?


Az is lehet, hogy szeretnél elmenni , de nem mered megkérdezni a szüleidet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések