2018. június 28., csütörtök

Szeretetre vágyom

Szeretetre vágyom

Van a barátnő vagy te és van a fű. Csakhogy senki nem tanítja meg, hogy ezt hogyan kell. A teljes nyugati oktatási rendszer és társadalom a külső világ megismerésére fókuszál, hogy mi van odabent, az már kevésbé fontos. Vágyunk tiszta fényre, fénylő napsugárra, s tenyerünket tesszük a szemünk. Azt szeretném kérdezni, hogy miért nem sikerülnek a kapcsolataim?


Voltam háza,s év, fiúnk születése után nemsokka. Sokszor összetévesztjük a szeretetre való sóvárgásunkat magával a szeretettel. Ha szeretetre vágyom , magam kell jobban szeretnem.


Csak sajnos elég gyakori az a lenzi hullám és azt hiszem kezdem megelégelni. Az érzéseim nem változtak meg, még mindig ugyanúgy szeretem, de a hozzáállásomon változtatnom kell, mert ez így csak boldogtalanná tesz. Elegem van abból, hogy a szívem után menjek, mert a szeretetre nem a szeretet a válasz.


Szeretnék egy becsületes hűséges társat ,talán még nem késő. Nem vágyom nagy dolgokra csak megbecsülésre é , szeretetre. Mindent szeretek ami szép és jó. Mert te nem vele vagy, te nem őróla írsz nekem, hogy milyen jót tesz neked az, hogy ő az életedben van, hanem arról írsz, milyen jót tesz neked a fű. Tumblr is a place to express yourself, discover yourself, and bond over the stuff you love.


Ez genetika, persze sokat sportoltam és tornásztam is. Szerintem minden belülről, a lényedből fakad. Alapvetően fontos: elképesztően vágyom a szeretetre , és elképesztően tudok szeretni is, mindenkit.


Talán azt mondanám, szelíd ember vagyok, ez is számít, nem gyűlölködök, inkább csak puffogok, hirtelenkedek. Vágyom arra a szeretetre , ami tiszteletben tartja és elfogadja a rossz döntéseimet is. Csak szeretetre vágyom mégis mindenki bánt.


Jelenleg egyedülálló vagyok, gyermekem van velük élek, társat keresek szeretetre és törődésre vágyom. Jöjj hozzám, légy velem! Ne félj hát, Ő megsegít, Figyeljed szavát, Tedd kezébe élete A békét add tovább! Aranyosi Ervin: Mire vágyom ? Igazságra vágyom , nyílt őszinteségre, a hazugság szennye, oldódjon fel végre! Kedves,jószivű,nagyon barátságos.


Szeretetre vágyom

Mindig elkések,soha nem tudok pontos lenni. Nagyon vágyom szeretetre , izgalomra, flörtre, de nem így, hogy tudom, mi a vége. Talán pont ezért észrevettem, hogy kezd érdekelni más férfi. Két éve egy évvel fiatalabb fiú nagyon-nagyon megtetszett, én úgy éreztem, tetszem neki, de nem akartam egyáltalán félrelépni, pedig nagyon vágytam rá. Durcásan löktem le azt onnan és feldúlva néztem hyungomra.


Miért baj az ha egy kis szeretetre vágyom ? Imola éves budapesti társkereső tagunk. Nekem még ennyi se jár? Ezt írta magáról: Nyugdíjas tanárnő vagyok. Vígkedélyű, az élet napos oldalát kedvelő-kereső NŐ vagyok, anyagilag rendezett körülmények között élek, szeretetre vágyom , amit szíve.


Emberségre vágyom , gyógyító esélyre, minden gonoszságot temessünk el mélyre! A(z) Vágyom egy nő után című videót pRacktikus nevű felhasználó töltötte fel a(z) vicces kategóriába. Eddig alkalommal nézték meg. Fiatalos, sportos, nyugdíjas özvegy vagyok.


Hűséges, megbízható és őszinte vagyok. Várom megbízható társam, tartós kapcsolat céljából. Szeretek mindent ami az életet szebbé tesz. Nyafi - társkereső Budapest - éves nő Egy nagyon egyszerű ember vagyok, csupán szeretetre , és megértésre vágyom ! Arra, hogy valaki odafigyeljen rám. Megkérdezze, hogy vagyok, ettem e már.


Szóljon rám, hogy pihenjek. Mondja hogy gyönyörű vagyok. Egyedül nem vagyok képes ellátni magam,ezért segítségre szorulok a mindennapokban. Hiányzik az életemből a megértő társ,a barát,a szerelem, mondhatnám,hogy magányos vagyok,és szeretetre vágyom.


Gondolhatohogy ha erre vágyom ,akkor ezt tudom adni is, annak aki kiérdemli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések