2019. január 24., csütörtök

Mit tegyek ha terhes vagyok és nem akarom

Mit tegyek ha terhes vagyok és nem akarom

Ha terhes vagyok de nem akarom megtartani mit csináljak? Kb hetes lehetek, hova forduljak ha nem tudom vállalni a babát? Sürgős lenne nagyon, mi a menete a dolognak, mennyibe kerül, hol kell fizetni?


Teljesen tapasztalatlan vagyok kérem segítsetek. Terhes vagyok én akarom a babát a párom nem mit tegyek ? Kedves ismeretlen, Nem tudo, hogy hogyan allnak most a dolgaivagy eppen hogy alakult a sorsosorsotok. Szeretnem ha tudnad hogy bar nagyon sokan irtak neked hogy add örökbe a picit es termeszetesen mindenki sajat magat tartja a legmegfelelöbbnek ennek ellenere szeretnem en is megosztani veled a sajat törtenetem hataha az segithet egy kicsit neked.


Jelenleg ,másodéves egyetemista,még ezen kívül,van évem. Teherbe estem,három napja vettem terhességi tesztet,kiderült,hogy tényleg terhes vagyok. Elterveztem az életem,hogy végzek az egyetemmel,lesz egy munkahelyem,eltartom magam. Nagyon rosszkor jött ez a baba. Mit tegyek , ha a párom terhes de nem akarok tőle gyereket?


Az iskolaigazgató szerint abba kéne hagynom az iskolát, mert egy terhes lány nem járhat iskolába. Jobb ember lennék, ha elmennék az abortuszra? Fórum, tapasztalatok, kérdések, válaszok. Hogy milyen érzés, amikor a bizonyosság ilyen hirtelen zuhan ránk és a pillanat tört része alatt kell szembesülnünk egy életre szóló változással? Mi van akkor, hogyha egyáltalán nem kívánt az a terhesség.


A vitaminhoz nem kell orvos, de tényleg el kell menned hozzá, hogy megnézze minden renben van. Viszont előtte beszélj anyukáddal! Remélhetőleg elmegy veled. Ha már eldöntötted mit akarsz, mondd meg neki! Akkoriban teljesen elborított az anyaság, ki sem láttam a pelenkák és cumisüvegek halma alól, és idegesített, hogy nem nyerem vissza a régi vonalaimat olyan gyorsan, mint az első szülés után.


A kicsi sírós volt, s mivel kis súllyal született, éjjel-nappal etettem, ringattam, ha sírt. Te viszont úgy érze hogy semmi mozgásteret nem hagynak neked. Nézzünk néhány példát: „Apa csak úgy elveszi a telefonomat, és elvárja, hogy adjam meg a jelszavamat, hogy átnézhesse az üzeneteimet. Két lánnyal jár Én vagyok az egyik, elveszíteni nem akarom , mit tegyek hogy a másik eltűnjön?


Kislányom ( 5éves) haja már éppen olyan hosszú hogy belelóg a szemébe, de a csatot, hajgumit kiveszi, mit tegyek ? Nem akarom elveszíteni a gyerekem! Most meg vagy ijedve és fogalmad sincs, mit tegyél. Mindenki azt mondja, hogy ezt tudnod kellett volna, meg hogy jobban kellett volna vigyázno stb. Csakhogy most ezzel nem vagy kisegítve.


Mit tegyek ha terhes vagyok és nem akarom

Igen, most tudtad meg, hogy egy nem várt terhességed kezdődött el. A terhesség legszembeötlőbb jele a havi vérzés elmaradása. Tejes vérvételen derült ki. Voltam Pesten ott azt mondták rendbe vagyok , csak nem tudom, hogy mikor nem menstruálok!


Lelki problémák - Szakértő válaszol - Üdv! Nem rég keztem a középsulit az elején jól indult de most kicsit elvagyok keseredve mert ma Matek órán nem igazán tudtam a feladatot és a többiek meg tud. Hol így gondolom, hol úgy, nem tudom, mit tegyek.


Nem tudom, van-e jogom a boldogsághoz, és azt se, egyáltalán boldoggá tenne-e egy baba, vagy gyűlölném őt, mint engem az anyám. A volt kollégáim nem mernek beszélni. Attól tartanak, ha elmondják, hogy Orbánék tönkretették az. Sziasztok, az a problémám, hogy voltunk együtt a barátommal és használtunk gumit, de mégsem jött meg épp a menstruációm előtt. A feleségem szerint minden az én hibám.


Nincs köztünk intim kapcsolat már hónapok óta. Nem érdekel, hogy mi van a párommal. Annyiszor megbántott már, hogy nem is tudom, miért vagyok vele.


Nem jó vele, de nem tudom, hogy mit tehetnék. Ha tudtok segítsetek, tanácstalan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések