2019. április 26., péntek

Keresem társam

Az élet túlságosan rövid ahhoz, hogy sok időt szánjunk egy rossz párkapcsolatra. Ahhoz viszont túl hosszú, hogy egyedül maradjunk. Hogyan találjam meg a társam nap alatt.


Online társkeresőkkel keresel? Tinder, randivonal, parom. Oldalunk hamarosan indul. Kérjük kísérd figyelemmel facebook oldalunkat, hogy időben, az elsők között tudj regisztrálni! SAJÁT TAPASZTALATAIT KELL FEL.


Magyarország első számú társkereső oldala, -os sikeraránnyal, azoknak akik tartós kapcsolatot keresnek! Hölgy keres urat az aprohirdetes. Társkeresés garanciával! Ingyenes, egyszerű és gyors hirdetésfeladás Hölgy keres urat hirdetési kategóriában, apróhirdetés képpel és videóval társkeresés apróhirdetés témán belül kategóriákban.


Hirdetés szövege A KERESEM KULTÚRÁLT TÁRSAT hirdetére vigyàzzatok. Több enbert lehúzott már. Arra hivatkozik hogy albérletre kell a pénz mert a kislányával együtt kirskjàk. Nagyon vigyázzatok vele. De bármi másra hivatkozik az sem igaz.


USA-ban élek itt keresem a társam. Szeretem az ünnepeket, szeretem a társaságot. Romantikus alkat vagyok. Szeretném ha szeretnének, mert eddig nem sok részem volt benne.


Keresem társam

Komoly kapcsolatot keresek. Keresem azt a társat, aki a barátom, lelki társam és férjem lenne egy személyben. EGY GAZDAG HÖLGYET KERESEK! Tudományos Hextech majmok bebizonyították, hogy a League of Legends-t csapatosan, barátokkal a legnagyobb élmény játszani. Ha új élményeket, barátokat, azaz egy valódi csapatot keresel az Igazság mezőinek meghódításához, nyiss itt egy témát!


Keresem kulturált társam akivel kiegészithetjük a mindennapjainkat. Legyél kedves őszinte segítőkész és megbízható. Tudom nehéz ennyi mindennek megfelelni de úgy gondoltam teszek egy próbát.


Keresem társam

E mail en kérlek pár sort irj és válaszolok. Csak fényképes levelekre. Keresem a legjobb barátom, aki a társam is lenne egyszemélyben. Igazi szív és lelek, jó kedvvel és humorral. Szabadidőmet szeretteim társaságában töltöm.


Keresem TÁRSAM Akivel még boldog éveket tölthetnénk együtt Ha lehet jó lenne minnél előbb rá találnom! Kérem a táv kapcsolatos hívek ne keressenek! Nem telefonos TÁRSRA vágyom!


Temetem a múltam, építem a jövőm. Ehhez keresem az őszinte, hű, szeretetet nyújtó társam. Nem levelező társat keresek!


Tu00e1rsam keresem , akivel meg tudom osztani u00f6ru00f6mu00f6met u00e9s aku00e1r a hu00e9tku00f6znapi kevu00e9sbu00eku00fclu00f6nleges. Platina tag: Előfizetés nélkül is lehet neki írni, kattintható a kapcsolatokból és kiemelten jelenik meg. Bár soha nem gondoltam volna,hogy mindezt ilyen módon teszem majmégis itt vagyok. Hátha épp ezen az oldalon sodor valakit mellém az élet.


Ha megbízható vagy,reálisan látod a világot,tudsz és szeretsz is élni,van humorérzékeakkor nagyon szívesen megismerkednék veled.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések