2017. február 17., péntek

Edda add meg nekem

Lennék harang, mi érted szól,. Csaba Antal 279views. Egyre közelebb, az időn keresztül hozzád. Ne bánts, ha mindezt így kívánom! Ne legyen túl nehéz nekem , az út.


Slamó ezt sem akarta, de. A kör,igazság a migránshelyzetről ,Nem kell félni,Ez a föld a miénk,Kölyköd voltam - Duration: 12:23. Nem kell más, Egy boldog pillantás Egy fénylõ ölelés És ez elég Hogy elviseljem még Hogy. Arra kérlek, ne legyen túl nehéz nekem.


El soha nem érlek én, ha kettéosztod életem. A játék véget ér Lyrics. Játék ez, vagy valami más? Hát add meg nekem , enged hogy így legyen, A hosszú évekért, minden jóért és rosszért, amit kérek én! Lennek szél, mely elkísér, Minden dal, ami benned él.


Edda add meg nekem

Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Add meg az e-mail címe amellyel regisztráltál. A reményt soha fel ne add ! Azt senki nem mondja, nem mondja meg nekem előre. Kérjük, add meg e-mail címe ahol fel tudjuk venni veled a kapcsolatot.


EDDA Nekem nem kell más. Jelentésed rögzítettük. Hűséged rólam a terhet levette, voltál a minden és az egyetlen, csillagfényekkel lett teleültetve, e káosz-sötét világegyetem. Hallgass meg , amikor a fájdalmam ki kell beszélnem Ápolj, ha olykor csatát vesztek, legyűr és győz a betegség Simogass, amikor legjobban hiányzik nekem a melegség Halld meg , mind azt amit szavak nélkül is, esedezve kérek Fogadj el, hibámmal, olyannak amilyennek alakított az Élet Érez hogy ezekért a dolgokért meghalni. Az élet az ma csodás dolog, És én hozzá idomulok, Ezért vagyok õrült, kicsit õrült.


Edda add meg nekem

Társra vágyom én is, értsd meg , Ugyanúgy, mint te. Pálinka, bor, kenyér az. Mindkettőtök nevét add meg! Nagyon sok slágert köszönhetünk nekik.


Ezen a lemezen szerepel még számos sláger, melyek a Ballagás című filmben is hallhatóak. Zárszóként, amitől még nekem is majdnem gyerekcióm lett: a Loko a Tescotól nem messze, kb. A reptértől nem messze van a Lunik IX, a helyi cigánygyűjtő. Az egész egy kisebb lakótelep, ami teljesen le van rohadva, minden szinten életveszélyes.


Edda add meg nekem

Olyan nagyon nem is voltam tőle messze. Uram, add meg nekem , am Jó Uram, add meg nekem , D DG Hadd legyen melletted majd a helyem! Uram, adj egy kis idõt nekem , Vékony kis szalmaszál az én hitem! Minden érzés, amit adtál, Jó volt nekem.


Minden, mi Te voltál, Jó volt nekem. Edda Érzés című szerelmes dala.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések