2017. február 2., csütörtök

Mit tegyek ha nem jött meg a menstruációm

Mit tegyek ha nem jött meg a menstruációm

Nem jött meg a menstruációm , most mit csináljak? A két nap van köztük,és a távolabbihoz képest már napja késik. Olyan válaszokat,hogy terhes vagyok meg ilyeneket nem kérek. De betegség is okozhatja.


Mit tegyek ha nem jött meg a menstruációm

De azt hallottam ha egyszer kimarad egy hónapban az nem probléma :) nekem most nyáron 3hónapon keresztül csak gyógyszer segítségével jött meg és a 4. Az egyszeri alkalom nem , ne stresszelj rá, mert akkor lehet hogy tovább tolódik. Most hete, február 1-2-3-4-én kellett volna megjönnie. Akörül görcsölt a hasam és biztos voltam benne, hogy akkor meg is jön, de azóta se semmi.


Az mennyire normális és elfogadható, hogy a nap után abbahagytam, viszont meg is jött a menstruációm szerdán. Mit tegyek , ha hónapja késik a menstruációm ? Nem voltam mostanában se beteg és nem is fogyókúráztam. Azzal a problémával fordulok önhöz hogy már hónapja nem jön meg és nem tudom hogy mi okozhatja ezt még nem volt ilyen, terhes nem lehetek hiszem még szűz vagyok és nem is éreztem mostanában magamon se stresszt se semmi ilyesmit. Erre a kérdésre szeretnék választ kapni előre is köszönöm válaszát.


Banális kérdés, de ha vannak olyan praktikák arra mint pl a citrom, hogy kitolja a mensit, olyan praktika létezik ami meg is hozza? Már egy hete elboszorkányosodtam, két napja meg görcsöl a hasam alja, de sehol semmi. Nem értem ha görcsöl, akkor miért nem jön meg ? Terhes biztosan nem vagyok. Sziasztok, az a problémám, hogy voltunk együtt a barátommal és használtunk gumit, de mégsem jött meg épp a menstruációm előtt történt, és most nagyon félek.


Miért nem jön meg a menstruációm ? Egy hétig volt körülbelül sárgás folyásom, és azután nem is jött meg a menstruációm. A barátommal rendszeres a nemi életem, de viszont csak előváladékkal találkozhattam. Tudom, hogy ez is elég a terhességhez. Szedtem ezelőtt ugyanezt a gyógyszert, volt hogy majdnem 1évig, akkor ilyen bajom nem volt, inkább csak 1-2-3nap eltéréssel, és annyi, hogy nem volt erős vérzésem! Egyben menstruációs zavarom miatt is írattam fel, mert volt, hogy hónapokig nem jött meg ! Sosem volt, szinte pontos!


Mit tegyek ha nem jött meg a menstruációm

Ha eddig nem tette, mindenképp vezessen egy menzesznaptárat, főleg addig, amig a teste regenerálódik. Ha reggelente megméri a testhőmérsékletét, még azt is megtudhatja, mikor van a peteérése. Ezek az információk segítenek a menstruációs ciklus egyes szakaszainak és azok hosszának rögzítésében, megismerésében.


Augusztusban ismét nem jött meg , akkor voltam is a nőgyógyásznál azt mondta ne idegeskedjek, biztos meg fog jönni. Ha hónapok óta nem volt havivérzése, keresse fel kezelőorvosát, hogy fény derüljön az okára. De nem jött meg sem augusztusban, sem most szeptember elején.


A múlthéten pénteken kellett volna elkezdenem szedni a fogamzásgátlót, de nem mertem már elkezdeni szedni. Fogamzásgátlót szedek, de nem jött meg a vérzésem, mit tegyek ? Már több mint éve fogamzásgátlót szedek és nem tartottam 1év után szünetet, a tablettákat rendszeresen szedem. De a múlt hónapban amikor megjött a menstruációm , akkor előtte fájt nagyon a hasam mint általában szokott, de menstruációm csak kb. Még az jutott eszembe, hogy aki szed fogamzásgátló tablettát, az tud vele kicsit változtatni a mensin.


De ha te nem szedsz, akkor nehogy bármilyen módon is belekzdj. Mert ugyebár a neten manapság bármit meg lehet szerezni. Viszont orvosi vizsgálat kell előtte, stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések